onsdag 2 december 2009

En bra kvinna reder sig själv ;)



Nu börjar kaklet ta riktigt bra form :D. Tyvärr är det en dålig bild som inte visar hur mycket jag hunnit och hur mycket som är kvar MEN nu är det "bara" biten förbi vattenkranen kvar...
En kran som sitter på väggen :(! Kan bli spännande att försöka få till det snyggt!!!
Tur att jag har ett 50-tal plattor för mycket ;P...

Ante passade på att ta hundarna med sig till sina föräldrar för att hämta ved, så jag kunde härja rätt ordentligt hemma ;).
På med massa ljud på stereon och ser man på så blev det även bakat sandformar av bara farten ;). Bäst att ta vara på tiden och energin liksom...hihihi!

4 kommentarer:

  1. Snyggt bruden! Impad är jag.

    Kakel är något som jag inte ger mig på iaf, tålamodet räcker inte dit. Ni har valt samma kakel som vi tänkte ha från början.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Duktig du är!
    Tror minsann ni har samma kakel som vi:)

    SvaraRadera
  3. Vad flitig och händig du är! Impad!

    SvaraRadera
  4. Oj vad det händer här.

    Flera inlägg på väldigt kort tid...

    O så snyggt kaklet blir, du är super duktig.

    SvaraRadera