tisdag 1 februari 2011

Vi lever och mår bra :)

Hej på er som fortfarande råkar titta in nån gång :)!

Vi lever och har det hur bra som helst... Tyra skämmer verkligen bort sina föräldrar:).
Hon är så otroligt nöjd och sover hela nätter...hon ÄLSKAR att bada, dansa och busa. Det ända kämpiga är väl detta med maten. Hon smakar allt men inte mycket går hela vägen ner till magen ;).

Jag håller på att ta mig en funderare ang det här med bloggen, om jag ska fortsätta och så! Min längtan och väntan är ju över (för denna gång i alla fall) ;). Eventuellt blir det en lösenordskyddad blogg då det kommer att hända en del här hemma under våren + att jag inte vill visa upp Tyra allt för mycket i en öppen blogg... Förstår ni hur jag menar?!?

De som skulle vara intresserad av att fortsätta läsa om oss kan väl lämna en kommentar så jag ser hur stort intresset är!

14 kommentarer:

  1. Grattis så jättemycket! Och vilket fint namn! Jag skulle jättegärna fortsätta följa er, men jag förstår verkligen det där med att skydda Tyra. Jag vet inte heller hur jag kommer att göra när de små kommer.

    SvaraRadera
  2. Roligt att du har uppdaterat:) vill gärna fortsätta att läsa..följde er även på resdagboken..När ni hämta eran söta lilla tjej.
    Hälsningar från en mormor med en liten från Colombia

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag har följt er ett bra tag på bloggen och även under resan till er lilla prinsessa. Jag blev så glad när jag såg att du hade uppdaterat idag och att ni mår så bra:) Jag fortsätte gärna att följa er om jag får.
    Hälsningar Anette, mamma till tre pärlor från Colombia

    SvaraRadera
  4. Jag lämnar gärna en kommentar och säger välkommen hem. Har kollat in er resedagbok lite nu och då så jag har försått att allt står rätt till! :) Är dock osäker på hur mitt bloggläsande kommer att se ut i framtiden, och vill inte påverka ditt beslut på något sätt. Förstår dock att behovet av att blogga ser annorlunda ut idag. Antar också att Tyra trivs i Norrland! Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Så kul att ni mår bra. Jag skulle gilla att läsa om er familj. Har själv en kille nästan i Tyras ålder. Han är född i aug.

    SvaraRadera
  6. Vad härligt att ni äntligen har er lilla tjej hos er! =)
    Jag vill jättegärna fortsätta läsa!

    SvaraRadera
  7. Hade jätte gärna läst...

    SvaraRadera
  8. Hej. Jag fann din blogg av en händelse då jag skulle till min blogg med samma namn men en annan domän ;)(ej den sida jag lämnar som adress)
    Bloggarna har samma mål nämloigen önskan av att få hålla sitt alldeles egna efterlängtade barn i famnen!
    Vore kul att få fortsätta följa er.

    //Hanna

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Kul att se att ni mår bra.
    Jag läser ju gärna din blogg om jag får, ifall du fortsätter.
    Kram Therese Marcusson

    SvaraRadera
  10. Oooo vad jag har längtat efter detta inlägg. Datorbyte och datorhaveri och dålig nätanslutning så missade jag det med flera dagar. Jag vill helt klart fortsätta följa dig.
    Välkommen hem och grattis till en liten Tyra:-)

    SvaraRadera
  11. Oj, hejsan!
    Jag är en "ny" läsare som trillade in hit precis innan ni fick barnbeskedet. Efter det följde jag hela er resa via resdagboken och sen ni fick åka hem har jag undrat så mycket ur det är med er! Trodde du startat en ny "hemlig" blogg redan..
    Kul att se att allt (nåja, nästan) går fint i alla fall! :)
    Men ja, det jag vill komma fram till är ju såklart att jag gärna skulle fortsätta följa er, trots att jag inte alls läst din blogg länge innan ni fick er fina Tyra.
    /Emma

    SvaraRadera
  12. Jag vill jättegärna fortsätta läsa om jag får det! Härligt att allt flyter på bra med lilltjejen!

    SvaraRadera
  13. Jag vill jättegärna läsa vidare. :-)

    SvaraRadera