torsdag 23 oktober 2008

Då var vi där igen!

Ännu en gång har det gått över en vecka sedan jag uppdaterade bloggen och jag har ingen fantasi om vad jag ska skriva :(. Vete fan om om det är lönt att ha en blogg...
Vad tycker du som läser? Och vem är ni få stackare som hittar hit ;)??? Skriv gärna en rad så jag vet...

Senaste veckan har i alla fall mest varit i träningens tecken. Torsdag pilates, Söndag boxercise, Måndag vattenworkout, Onsdag vattengympa...+promenader där emellan. Nu jävlar ska det bort några kilon och centimetrar!!!

Ante lyckades dessutom med bedriften att skjuta sin första älg i Lördags!!! Kan meddela att jag hade en väldigt "karlut" man här hemma i några dar :P.

4 kommentarer:

  1. jag är en av dom lilla stackare som tittar in ibland. Har inte heller hittat "meningen" med att ha blogg, men det känns lite kul ibland, när man har nåt att skriva om. Synes kanske på yogan ikväll? Ha de!

    SvaraRadera
  2. Jag kikar ju in förstås, fast det ibland kan gå nån dag emellan...
    Jag tycker jättemycket om att ha blogg, men ibland ids man int, då får det vara ett tag...
    Oj vad du tränar, Heja du! Vad duktig du är:) Jag borde åxå...men vi är ju ba´sjuka å så, tänkte mig på Pilatesen på torsdag, men jag tror mina arbetskamrater får spunk om jag blir borta ytterligare i veckan, kommer ju sent i stort sett varje dag för att L är sjuk...åsså hade J brandövning ikväll(jaja igår kväll;)...)så då var det bara att va hemma, nåja...
    Jag jobbar ju fm med er v46 istället för Cissi, vad kul att få va med er lite, ombyte förnöjer...
    Hoppas vi hinner ses nån dag!

    BAMSEKRAAAM

    SvaraRadera
  3. Hejsan och nu har jag också hittat hit kul att du också har en blogg ;)
    kram cissi

    SvaraRadera