tisdag 14 oktober 2008

Jaha....

....så har det gått över två veckor sedan bloggen sist blev uppdaterad!
Jag har ju då i och för sig varit med mamma en vecka i Turkiet och haft det HELT UNDERBART. Just att få ALLT serverat....och inte betala en spänn! Tror jag gjorde av med 350kr på hela veckan. Med tax-free inräknat! I LOVE ALL INCLUSIVE :D
Bildbeviset på att jag verkligen varit borta och en mera detaljerad rapport kommer sen när jag hittat igen datasladden till kameran;). Av någon anledning så är den ALLTID borta....

Jag som trodde att jag skulle ha varit utvilad och piggare än någonsin när jag kommit hem har haft en riktig skit vecka... Trött som FAN. Skitväder. Slut på ideér. Kusinen har åkt på bröst canser. Mer nere än någonsin förut angående att det fortfarande, efter 2år, inte finns någon liten bolivian här hemma hos oss mm mm.
Var tvungen att "bikta" av mig lite för Teres om hur jag mådde (sorry...kram) för att sedan fullkomligt kastas in i lyckoruset igen!!! Gick in en tväris på vår organisations hemsida och fick då se att det kommit ett barnbesked från vår domstol...det betyder då att vi ligger TREA!!!!!!!!! Så jävla härligt. Kan inte tänka mig hur det kommer att kännas den dag man hoppar upp på första plats. Eller ännu bättre, får det efterlängtade samtalet. Nu är jag verkligen på topp igen. Hoppas det händer något snart i "er" domstol snart också Teres! Skulle verkligen unna er det!!!

3 kommentarer:

  1. Haha! Mig kan du bikta dig hos när du vill:)

    Unnar er verkligen 3:e placeringen i er domstol. Blir måttligt arg om det kommer ett till Santa Cruz men inte till vår domstol bara. Men så länge det är till La Paz, ska det SJÄLVKLART vara till er!!!!

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Åh, det här är ju jättespännande nyheter! Skönt att det ÄNTLIGEN kom ett barnbesked. Det har ju varit lite skralt med sådana ett tag. Jag och min man inledde vår adoptionsresa med att hoppas på Bolivia. Nu har vi lagt ner de drömmarna eftersom vi börjar bli lite för gamla för Bolivias krav och väntetiden i landet är så lång. Men jag följer fortfarande Bolivialistan med stort intresse och blir lika glad varenda gång det kommer ett barnbesked.

    SvaraRadera
  3. ...vännen då... var inte ledsen, då blir jag åxå det, det ska nog ordna sig hörru!!! Jättekul m väntelistebeskedet iaf, heja, heja!!! snart så:)

    MASSA LÅNGA BAMSIGA KRAMAR

    SvaraRadera