tisdag 4 augusti 2009

Mormor har shoppat.


Ja, nu har den blivande mormodern varit igång igen!
Denna gång blev det dessa två små plaststolarna ( i rosa!) och en klänning...

Tror ni hon hoppas på en liten tjej eller ;-), hihihihi.

Jag har sagt det åt henne att det KAN faktiskt bli en liten kille också!!! Klart det kan säger hon, MEN det blir ju en tjej... SUCK! Vad ska man göra???

I och för sig gör det mig inget om en liten kille har rosa plaststolar och klänningen går ju faktiskt spara...man vet ju inte hur framtiden kommer att se ut!

Men av nån anledning tror de allra flesta ( inklusive Ante ) att vi kommer att få en liten tjej tillslut:-D. Svårt att säga varför... Det är väl på samma sätt som jag alltid haft en känsla att när det kommer att vara dax för oss att åka iväg så kommer det vara runt jul! Jag vet inte varför men så har det alltid känts.... Sen vilket år det kommer att hända får framtiden utvisa!



1 kommentar:

  1. Haha, roligt med mormor. Min mamma handlar typ allt i svart och brunt, då kan både tjej och kille ha det säger hon. Men jag har talat om för henne att om jag får en tjej kommer inte hennes första år gå i svart och brunt:))

    Då gissar vi lika då, jul. Fast för oss känns det som om det blir julen 2010.

    Kram

    SvaraRadera