fredag 19 februari 2010

Överlevt

Har gått länge och funderat och tänkt göra ett inlägg men orken och gajsten har verkligen inte funnits till det :(....
Efter allt bakande och sjåande blev jag däckad i feber och förkylning i 1 vecka.........
sen pappas 60-års fest........
sen kurs i Stockholm 1 vecka........
sen besked om att maken blivit uppsagd (med tillhörande molande magvärk i och med att vi i dagsläget inte vet om det sätter några käppar i hjulen på vår adoption!)........
sen min egen 30-års dag...........
Men nu är det äntligen "vardag" igen!!!

På tal om 30-års dan... Dagen började med att Ante klivit upp före mig och fixat så jag fick frukost på sängen, kl 5.15 på morgonen!
Sen var det ju fettisdagen så en semla på jobbet satt inte helt fel ;). På kvällen kom nära och kära och de hade alla gått ihop och köpt en overlock till mig :D!!! En Huskylock S15!!! Nu blir det åka av ;)MEN det hade även kommit ett paket med posten........utan avsändare! När jag öppnade den var det en fin kartong med 2 sorters te och massa goda chokladbitar i :). Fortfarande hade jag ingen aning vem det var ifrån! Till slut såg jag att det låg ett kort underst i lådan och snacka om att jag blev tårögd av glädje när jag såg vem det var ifrån!!!!!! TACK TERES!!!!!!!!!
Du är ju bara hur underbart fantastisk som helst :D! Guld värd!!!
Igår var jag, maken, mamma och pappa på Skellefteå Kraft Arena och såg Buddy Holly musikalen. Så jäkla bra! Brolle har ju en röst utan dess like.....helt fantastisk! Sen gör det ju inte ont att se på honom heller ;P

2 kommentarer:

  1. Åhh, en som är avis här på overlocken iaf.

    Hoppas och tror inte att det kommer att förstöra för er adoption med Antes uppsägning.

    Kul att du uppskattade paketet och att det kom fram på rätt dag. Men vet ju aldrig med posten.

    KRAM Teres

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott.

    I bland behöver man kanske inte säga så mycket... då sätts inte så många käppar i hjulet. Lycka till i eländet.

    SvaraRadera