måndag 13 september 2010

Ny vecka....nya tag!

Vars tar veckorna vägen egentligen?
Jag har börjat tycka att det inte är annat än måndag-fredag-måndag-fredag-måndag-fredag osv osv. Hinner inte riktigt med i svängarna!
Nu när badhuset har börjat om med alla klasser så är det också mera synbart att tiden går så ofantligt fort. Vattengympa/vattenworkout måndag, onsdag och lördag..... Tycker jag ligger i blöt jämt ;).

Men det finns ljusglimtar i allt detta.
Vi har slutat reagera på hur jäkla lång tid adoptionen har tagit.....och hur lång tid det kan vara kvar. I början kändes varje vecka och månad som en evighet och väntan blev jobbigare och jobbigare.
Nu måste jag anstränga mig för att räkna ut hur länge sedan det är sen akten gick iväg med dhl. Det tar inte upp ALL tankeverksamhet längre. När jag kollar i kalendern så inser jag att det snart är 2år och 9månader sedan...
Frågan är hur länge det är kvar!

3 kommentarer:

  1. Eller hur? Veckorna bara försvinner. Och jag kan inte ens föreställa mig hur det är att vänta så länge, vi skickade ju in våra papper i augusti...

    Ha en jätteskön vecka, och jag hoppas att du känner alla veckodagar denna vecka! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tycker som vanlgit att det är oooootroligt länge att behöva vänta i 2 år och 9 månder, men det verkar ju faktiskt som att ni är NÄRA nu.. :) Härligt... längtar så efter att få läsa om ert BB. Kram Kix

    SvaraRadera
  3. Härligt att du känner så. Väntan blir onekligen lättare då.

    SvaraRadera