tisdag 5 oktober 2010

Liten uppdatering

Hej på er alla!

Ville bara meddela att vi lever och befinner oss i kaos ;)! Resebeskedet har kommit och på fredag kväll åker vi ner till Stockholm och på lördag morgon fortsätter turen till Amsterdam-Lima-La Paz.

SNART är vi verkligen tillsammans med vår lilla tjej <3

Jag som aldrig blir nervös annars går omkring med ständigt pirr i magen just nu ;). Detta är så jäkla overkligt!!! Kommer nog inte att fatta att allt verkligen är sant förrens vi landar på flygplatsen i La Paz på söndag natt...

Jag återkommer senare med adress till resedagboken vi tänkt skriva :)

12 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN en uppdatering, som jag har väntat;)

    Har liiiite svårt att fatta det jag med. Känns så overkligt att det är så nära. Men lyckan är stor för er.

    Snart så.... snart

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det så fantastiskt att få läsa om att jag ryser. Jag läntar till resdagboken!!! Å så är jag så glad för er skull! KRAM

    SvaraRadera
  3. underbart att höra!!har varit inne flera ggr om dagen för att få en uppdatering:)Ser fram i mot att få läsa eran resdagbok!!! Stort lycka till nu på eran livs resa!!!!

    SvaraRadera
  4. ett stort grattis till er lilla flicka.jag hittade din blogg av den slump och upptäckte att jag har ju jobbat med din man en gång i tiden och känner även din svägerska pia. jag kommer att med spänning fortsätta att läs din blogg om eran lilla skatt all lycka till.

    SvaraRadera
  5. Hej igen.. kom på en låt som jag tycker är så fin: "Det var evighetssekunder, tre korta andetag, hela livet vände, vem valde, inte jag" Eva Dahlgren - Vem tänder stjärnorna? Kram Kix

    SvaraRadera
  6. Åh så spännande! Ser fram emot Resedagboken.

    SvaraRadera
  7. Lycka till på er livs resa. Blir kul att följa er på resedagboken:)
    Kram Anette, Colombiamamman

    SvaraRadera
  8. Så spännande och omvälvande tid ni har framför er! SNART är ni hos er DOTTER. Det är bara DAGAR kvar... Det är stort. Hugo leker runt här på golvet med sina bilar och sin riddarhjälm just nu, och jag börjar mer och mer landa i livet som mamma.

    Ser fram emot att få följa ER!
    KRAM och glöm inte att stanna upp och andas! ;)

    SvaraRadera
  9. Åh, jag har längtat efter din uppdatering! Vad underbart att ni ska åka så snart! Förstår att det måste kännas overkligt! Ser framemot resedagboken! Kram och Lycka till!
    Hur gammal är er flicka?

    SvaraRadera
  10. oj jag såg visst hur gammal hon var i föregående inlägg! Vilken liten goding ni kommer få! =)

    SvaraRadera
  11. Spännande - lycka till på resan ner och jag håller tummarna att allt går superbra!!! Blir spännande att följa resedagboken.

    Kram

    SvaraRadera
  12. Gaaaaaaaaaaaa.......
    Vilken lycka att få resa och det så här snart, kanske är det så till landet ni valt men än då.

    Lycka till på resan och njut utav er lilla och hennes första land. Ta bilder på allt, både stort o smått, roligt o tråkigt.

    Ännu en gång önskar jag att få lov o vara en liten fluga som kunde flyga med. Det är så fantastiskt och jag blir så glad i hela kroppen när jag hör om andra som skall i väg på sitt livs största resa.

    Lycka till.

    SvaraRadera