onsdag 17 mars 2010

Dom underbaraste av vänner :)

Ja ni......helgen överlevdes faktiskt trots chock, fasa, förtjusning, stress mm mm över fredagens besked :)! Detta hade vi ju verkligen INTE väntat oss nu!!!
Det är ju till familjer väntandes Santa Cruz barnbeskeden ska komma! Därför tog vi det kollungt ju....det var ju inte riktigt vår tur än :D. Å då kom bomben!!!! Har fortfarande svårt att riktigt fatta vad som hänt ;).

Det är så ofattbart att vi faktiskt är 1:a!!!!!
När jag ringde min syster i fredags så hann jag bara säga att vi nu låg på första plats så brast det både för henne och mig :P...likadant när vi träffades på lördag morgon på badhuset...där stod vi och kramades och grät i omklädningsrummet :). Inte riktigt friskt men det gick inte att hejda :D.
En annan komisk grej var att min pappa, som inte sagt nåt om adoptionen på alla dessa år, ringde mig och ville veta hur vi 100% kunde veta att vi låg 1:a, att alla papper var klara så det bara var att åka när det var dax, att alla vaccinationer var klara, att passen var OK mm mm :D. Nu har han nog kunnat slappna av och ta till sig att han faktiskt SKA bli morfar igen....lilla gubben!

Skönt att ha Teres i detta kaos som styr upp mig lite och vallar med runt mina måsten ;P. Har även fått lite tips av Maria M på grejer som kan vara bra att börja tänka redan nu så det inte glöms när SAMTALET kommer... TACK brudar!!! Ni är guld värda!

Tur att fredagkvällen redan var planerad med skotertur och grillning med "bya brudarna", annars hade jag nog suttit hemma och stressad inte veta vad jag skulle ta mig till :). Riktigt skönt faktiskt att bara komma ut och bara vara i några timmar!

I Lördags blev jag "kidnappad" av ett gäng härliga, underbara tjejer för att fira att jag klivit över 30-strecket :).
Först träffades vi hemma hos ena tjejen och åt lite ostbricka och allmänt mös....var visst tänkt att det skulle vara dildo party men tjejen som skulle hålla i det dök aldrig upp :S...skönt tycker i och för sig jag som skämms åt minsta lilla.....hade ju lätt kunnat bli pinsamt ;). S
en bar det av till bastustugan för lite arombastu och badtunnebad!
Shit så fränt det var med arombastun!!! Jag som inte är någon bastare i vanliga fall riktigt njöt :).

Efter det var det sen dax för räkfrossa och finalen i melodifestivalen på bya-puben. När melodifestivalen var avklarad dök även några av dom allra bästa killarna jag vet upp på puben och med sig hade dom varsin ros till lilla mig :)....så jäkla gulligt!!!
Jag hade så fantastiskt roligt HELA dagen och kan inte annat än bli lite tårögd över alla mina underbara vänner som hade fixat allt detta och som ville fira lite med mig :D!

Det är bara att inse att jag är vän med några av de mest fantastiska människorna i världen...det är ni som gör mitt liv så underbart :D
JAG ÄLSKAR ER ALLA!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Åhh (rörd). Va kul att jag är ett stöd iaf och inte en stressande "tjötkärring" som påminner dig om ALLA måsten;)

    Jag är så otroligt GLAD för er skull...

    Kul att du hade sån uppvaktning på din stora dag. Det är härligt med såna vänner.

    KRAM från mig

    SvaraRadera
  2. Å vi älskar dig, nu snyftar jag här igen, vilken flänn´Maja jag blivit !!!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hur länge har ni stått i kö för Bolivia? Vi har bara anmält oss till AC, men jag funderar på om inte vi också skulle anmäla oss till någon fler förmedling...

    Kram Kix

    SvaraRadera
  4. Ni är ju för gulliga tjejer :)

    Kix: Vi anmälde oss som sökanden på BFA-A i augusti -06 (tror jag ;)).
    Fick klartecken att börja sammanställa akten till Bolivia i slutet av oktober -07, och skickade iväg den mellandagarna -07

    KRAM

    SvaraRadera