fredag 12 mars 2010

Vad gör vi nu?!?!?!?!?

När jag gick genom mailen imorse hade jag fått ett mail som förändrar helt vårt liv i dagsläget!

Mailet kom från en annan familj som väntar barn från Bolivia och där berättar de att dom hoppat av adoptionen av olika skäl!!!
Denna familj stod i samma kö som oss.....fast på första plats.....alltså platsen före oss.....VA!.....är vi 1:A?...........VI ÄR 1:A!!!!!!!

Shit vad jobbigt det blev att inse det så här på morgonkvisten...på jobbet!
Ont i magen, skakande händer och tårarna svidande innanför ögonlocken. Är det sant?!? Vad gör vi nu?!?
Allt har känts så lungt fram tills nu! Äh....det blir när det blir, har vi känt! MEN NU!!!!
Nu MÅSTE vi se till att ALLTID vara anträffbara!!! Inga mobilen med lågt batteri mera!
Är allt i sin ordning? Vars är alla papper? Ligger dom på samma ställe eller har vi lyckats sprida ut dom? "Får" vi skuva ihop själsängen och ställa in den i barnrummet nu???

ÅÅÅÅÅ....vad mycket det blev nu! Past på ett positivt sätt :D!

Plötsligt känns det inte lika jobbigt att kanske jobba ännu en sommar. Detta kan ju verkligen vara sista gången ;)....

Förlåt om allt är osammanhängande och svårt att läsa men just nu pågår ett mindre kaos i mitt huvud ;). Finns en "risk" att det blir en tidig hemgång från jobbet idag :)!!!

KRAM på er allihopa!!!!!!!

7 kommentarer:

  1. Jihoooooooooo!!!!!!!!!!!!
    Vilken underbar morgon att kliva upp i, är sååååå GLAD för er skull. Ja, nu skruvar ni banne mig upp sängen;)
    Då har ni att göra då, skriva klart ALLA listor så det är klart när samtalet kommer. Det kanske inte ens blir en sommar utan barn heller, det är ju inte ens riktig vår:))

    Jag är så glad öfr er skull...

    Har mailat dig mina listor igen nu så du kan fortsätta fylla på. Hoppas de har fri vikt på bagaget;) Det känns som att man får köra sten, sax, påse om vad som ska ner.
    Men vad gör det.... ni står FÖRST!!!!!

    KRAMAR i massor från oss

    SvaraRadera
  2. TACK älskade vän!
    Nu hoppas jag på er tur :)

    SvaraRadera
  3. Härligt, underbart och vilken glädje. Jag förstår att allt är svårt att greppa just nu och så på jobb. Men så underbart. Ja nu är det inte lika länge till bb och ni står på tur. Kan livet vara bättre? Nu håller vi tummarna på att detta skall gå fort och att ni har bb innan sommaren, nä våren. Lycka till med spjälsängen.

    SvaraRadera
  4. Oj vad spännande!
    Håller tummarna för att det går fort...

    SvaraRadera
  5. Oj, gud så härligt... vad glad jag är för er skull, fäller en liten tår. Helt fantastiskt! Kram Kix

    SvaraRadera
  6. Sååå glad för er skull mina fina vänner, har ju som sagt suttit här å tårat mina ögon ordentligt för er och jag gör det fortfarande för ni är så värda detta och jag önskar och unnar er verkligen det här! KRAMAR Å PUSSAR!!!

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jag har fått täcken och satt in pengar. De blev superfina, tack så mycket.

    Och så kul att läsa att ni hamnat på första plats. Håller tummar och tår att det kommer att gå fort!
    Kramar!

    SvaraRadera