onsdag 5 maj 2010

Lycka till:).


Då en av mina allra bästa vänner nyss påbörjat sitt nya jobb efter massa år av studier tänkte jag att det passade med en liten "Lycka Till-present" :). Sagt och gjort! I går åkte paketet iväg med posten...
En Tetra.....två böcker till buss pendlingen och en liten väska i ROSA! Å då menar jag ROSA.
Tyget på insidan är fullt med prickar i olika rosa nyanser också :)
Hon har nämligen uttryckt sin nya förälskelse till färgen och när jag såg tygerna och snedslån så kändes det helt klockrent :D
Har fått veta idag att hon gillade överraskningen :D....YEAY

2 kommentarer:

  1. Jag blev sååååå GLAD över paketet idag. Du är så GO min vän!!!

    Det piggade upp mig direkt

    TACK & KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej, saknar dig. Hur går det?

    Kram Kix

    SvaraRadera