tisdag 8 juli 2008

Dallasfest

Maken ringde nyss och berättade att vi blivit bjudna på "byagrillfest" ikväll... Med Dallas tema:-)!
Känns lite både och just nu. Sitter med huvudvärk framför datorn på jobbet och det bara jävlas. Helst av allt skulle jag vilja åka hem och dra täcket över mig...

Men jag vet ju hur kul det blir med dessa spontanfester! Dessutom kanske det inte blir så jävla tungt att jobba HELA sommaren (hela året) utan semester när man gör något sånt här... Man måste nog se till att ha kul på veckodagarna oxå och inte bara på helgerna. Det kan ju bli lätt intensivt då...

Nu återstår ju frågan om vilka kläder man skulle ta på sig ikväll! Har googlat lite på DALLAS för att få lite inspiration men kom inte på något... Det är ju inte direkt så att man kommer ihåg den tiden denna TV serie sändes ;-). Äh, något ska man väl komma på...

2 kommentarer:

  1. Kikar tillbaka. Hoppas att det händer något magiskt i adoptionsvärlden snart. :-)

    SvaraRadera
  2. NÄMEN HEEEEJ VÄNNEN:) vad glad jag blir av att hitta dig här i bloggdjungeln, ska kika in här jämt, nästan, du verkar aldrig bli av med mej, hi, hi, hi...Dallas-fest lät ju...hmmm...minst sagt spännande men ngt svårt känns det som, men det fixar du säkert!
    Jaha jobbtrassel...stackarn har du hamnat på P´s position än eller? Kan tänka mig att det är småkul, men lite trist att bara sitta å glo in i en dataskärm...
    Kanske sugen på att ta en liten lunch med mej nästa vecka?! Jag är inte säker på vilket skift J går men tror det var em, men det spelar ju ingen roll...Antingen bjuder jag på typ korv(nåja ska väl lyckas knåpa ihop ngt godare, hi,hi..) här hemma eller så går vi "ut"...
    Ha det bra, vi ses snart!

    KRAAAM

    SvaraRadera