söndag 27 juli 2008

Åh, så skönt!

Den här helgen har varit den bästa på länge...! Den har gått åt till att laddat om batterierna. Det börjar verkligen ta ut sin rätt det här med att jobba hela sommaren... Jag har varit rent obeskrivligt less på ALLT några dagar den här veckan.

Då det blev så oroligt bra väder i fredags skolkade jag från jobbet efter lunch. For hem för att hämta hundarna + diverse saker, sen drog jag hem till mamma och pappa. La mig i hängmattan och vips var jag borta ;-). Verkligen välbehövligt... Redan efter det så kände jag mig lite piggare! Kanske beror det på att man ÄNTLIGEN fått vara lite i solen.

Då det var lika bra väder i lördags bestämde vi oss för att ta med oss två av Antes brorsbarn och fara ut till stugan....
Åh, så underbart det är där!!! Detta ställe är verkligen mitt paradis på jorden...
Ingen el, inget rinnande vatten och inga grannar. Kan det bli bättre?!?
Det var så mysigt att sitta på altanen och höra T, J, Ante och hundarna plaska och leka nere i sjön.
Sedan sitta invirade i handdukar och fika...
Jag passade även på att städa lite medan Ante tog med sig ungarna ut med båten och fiskade.
När de kom tillbaka kommer en strålande överlycklig J upp och visar upp sin första gädda!!!!
Till hans fars stora bedrövelse kom denna gädda också med hem :-D.

1 kommentar:

  1. Va skönt med en sån helg. Vi har verkligen haft tur (?) vi med i helgen. Varmaste stället i Sverige har vi tydligen bott på. Bollnäs så klart!!! Haha, nä men vi har verkligen badat och nu värmer brännan gott på kroppen.

    Kram

    SvaraRadera