torsdag 10 juli 2008

Hittat i annan blogg...

Jag satt och "bloggsurfade" för ett tag sedan och stötte på detta roliga:

Ta fram din mobil och var ärlig nu!

Har du pussat nummer 2?
Andreas W: NEJ. Makens bästa kompis.
Vad har du för relation med nummer 20?
Jessika P: En underbar kompis som jag lärde känna när vi tog hund från samma kull.
När ska du träffa nummer 30?
Kroppsrike: Snart hoppas jag...
Är nummer 18 söt?
Ida: Jajomen!
Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Erik: Kommer inte riktigt ihåg...men i dagsläget är han en av de skönaste jag känner.
Gillar du nummer 40?
Pia-Maria: Absolut! Kan man göra annat???
Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Anna: Tyvärr inte
När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Karin L: Svärmor kommer jag att träffa idag...
Är du nära vän med nummer 23?
Josefin: Inte jätte nära men bra kompisar.
Har du gått på bio med nummer 4?
Anton: Nej
Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Malin: Ja, absolut...hon är ju min syster yster :-)
Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Blue Rose Tattoo: Ja, tatueringar kanske
Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
David: ABSOLUT! Jummie...
Vad har du och nummer 24 för relation?
Jörgen: En av de bästa Kusiner man kan ha :-)
Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Karina: Ful prata och festa
Vad är det bästa med nummer 8?
Daniel: Han går sina egna vägar.
Brukar du och nummer 16 träffas?
Kicki: För sällan!!!

5 kommentarer:

  1. ...goding;)

    puss på dej!

    SvaraRadera
  2. Eh...hi, hi...förresten såg nu att jag läste fel på "...hund från samma kull..." jag läste naturligtvis knull...men det stämmer ju iåför sig åxå;)

    SvaraRadera
  3. Åhh, vad gjorde jag för fel förra gången tro???
    Kul, nu funkar det. Tro inte att jag inte läser bara för det. Stadig läsare hihi.

    Kram på dig

    SvaraRadera