tisdag 15 juli 2008

Fadderbarn!

Nu har även vi gjort det.........anmält oss som sökanden efter fadderbarn alltså ;-).

Fick tips av min kära vän och "medväntare", Teres, att man numera kan skaffa fadderbarn från VÅRT kommande land genom vår adoptionsorganisation!!! Jag/vi var ju bara tvungen att slå till direkt...
Det skulle ju kännas så bra att kunna ge något tillbaka till det land som kommer att ge oss det största någon kan få! Inte för att man kommer att längta nå mindre nu... Eller hur Teres?!?

I veckan/helgen har symaskinen gått varm då systra behövde lite nya toppar... Hon skyller på att den 5 månader gamla gossen kräks så mycket, men jag tror att det är "designer-topparna" hon vill åt. Allt för att få ha ett One Of A Kind ;-). Föresten kanske det är det man skulle "döpa" skapandet till?!? Just nu kör jag med My Brand lappar från Stoff o Stil men hur kul är det??? Hon och jag har även filosoferat i att slå våra skapanden ihop och kalla oss LiLoo & Loleen... Får se helt enkelt vad det blir av det hela.
Jag ska försöka ta lite kort på skapandet och lägga ut lite senare.

Puss & Kram

2 kommentarer:

  1. Åhh, va kul att jag kunde inspirera er till ett fadderbarn. Känns så roligt att invänta posten och få informationen om vårt fadderbarn. De hade även kort med. Undra vilken av grabbarna vi kommer få. SUPERKUL!!!

    Fick ni veta hur lång tid det kunde ta innan de fått fler barn till er?

    Nu vill jag se kort på allt du syr

    Kram

    SvaraRadera
  2. ...vill åxå se bilder:)
    Bra initiativ till fadderbarn...

    Förresten måste vi nog "ställa" in lunch..hade tänkt onsdag först å att Karina skulle få va me...men lillan har varit hängig å haft feber, idag ngt bättre+att jag haft så massa för mig...Imorgon åker vi till pappa å brorsorna...men nån gång när jag jobbar eftermiddag kan jag ju bjussa på en lunsh här hemma:)

    Vi ses snart...Guud vad semestern har gått fort...

    KRAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera