måndag 26 januari 2009

Trött...

Fy för dagar då man känner att man aldrig vaknar till liv!
Idag har jag haft precis en sån dag... Gäsp på gäsp har avlöst varandra!
Gillar verkligen INTE förmiddags veckorna. Det är inte mänskligt att börja kl 6.00 på morgonen!
Blir spännande att se hur jag ska ta mig igenom ett pass vattenworkout...

Helgen blev i alla fall riktigt lugn och skön :-D. På lördan´spelade Ante fotbollsmatch så jag passade på att ta med mig syrrans unge på en skotertur till stugan i det härliga vädret. Det är SÅ kul att se honom pota på i skogen och busa med hundarna :-).

Även söndan´tillbringades på skotern då vi passade på att "kidnappa" Andreas brorsbarn för att fara på en liten utflykt. Blev även en hel del tolkning efter skotern med MYCKET skratt.

Här kommer förresten bilderna från stugan som jag lovat:
"Gammstugan"
Längst till höger på bilden kommer vår lilla stuga att stå i framtiden :-)

Ingen tokig utsikt som vi kommer att ha från bron på sommaren. OBS träden är numera borta

Självklart så grillade jag och Emil lite korv

Solen visade sig en lite sväng när vi var på väg hemöver

1 kommentar:

  1. Mysiga bilder och vilket jättefint utseende på bloggen. Hur lyckas alla med sånt? Ha de! KRAM

    SvaraRadera