torsdag 29 januari 2009

YES!!!

Äntligen har jag kommit på vad jag ska ge till Ante när han fyller år!!!!!
På 30-års dagen förtjänar man ju något lite extra:-D.

Jag har LÄNGE funderat på vad jag ska hitta på åt honom men inte kommit på nåt bra...
Då jag frågat vad han skulle vilja ha så har svaren blivit: Hagelbössa, nintendo WII, xbox360, Fotbollsresa mm mm. HALLÅ!!!!! Vi ska köpa ny(are) bil, bygga stuga och håller på att adoptera.... Vars skulle jag hitta de pengarna?

Jag satt i alla fall och tänkte idag på förmiddagsfikat vad jag skulle hitta på och då slog det mig!!!
Han har ju pratat om en grej FLERA gånger men jag har inte riktigt registrerat det :-).
Jag sms:ade hans lillebror och frågade om han trodde det skulle bli bra och han sa att om det var han skulle han bli grymt nöjd :-D! Självklart skulle jag ska fixa den här grejen!
Tyvärr kan jag inte avslöja än vad det är (om han om en händelse skulle råka titta in här) men så fort det går så avslöjar jag presenten...

1 kommentar:

  1. Tror din med att man är gjord av pengar?:)
    Så du gör en lika fuling som mig och bara avslöjar hälften. Du kan väl stilla min nyfikenhet och skriva det i en kommentar på min blogg då...

    Kram

    SvaraRadera