fredag 30 januari 2009

Inte många minuter kvar nu!

Snart är helgen här!
Tjuvbloggar från jobbet så här en 20 minuter innan dagen är slut... Ska bli en riktigt skön (men intensiv) helg.

Ikväll kommer syrran och barnen och ska sova över hos oss. Hennes sambo ska fixa lite tilläggsisolering i hallen och vill inte att barnen ska springa upp i det där! Så riktig myskväll planeras.Det ska bli mysigt att få rå om barnen lite...

Sen i morgon ska jag upp före Fan själv (som alla andra dagar den här veckan) och skjutas Ante på bussen. 7.55 åker han (ok, det är inte SÅ sent men han åker från stan och dit tar det minst 45min och köra) och bästisen till Sundsvall och förhoppningsvis har han nya bilen med sig hem!!!!!! Jippie!
Jag som trodde att jag skulle få en lugn lördag då jag kunde dola på bäst jag ville fick snabbt tänka om. Malin och barnen kommer att vara med mig hela dagen + att svägerskan ringde och frågade om jag kunde ta deras tre barn på kvällen. De firar förlovningsdag i morgon och hon hade tänkt överraska karln med middag och bio.
Självklart ställer jag upp!
Som jag sagt förut: Ju fler, desto bättre :-P.

Förhoppningvis blir det inte så mycket på söndag i alla fall. Fast det är klart. Bilen ska säkert visas upp om jag känner min karl rätt ;-).

Se där, nu har jag lyckats fördriva sista tiden och kan ta mitt pick och pack och stämpla ut!
Ha en trevlig helg!!!

5 kommentarer:

  1. Oj, en intensiv helg väntar! Hoppas på bilen nu då...

    Du, födelsedagspresenten blir ju kanon till Ante ju

    SvaraRadera
  2. Jag tror och hoppas det :-D.
    Träningsvärk utlovas!!!

    SvaraRadera
  3. he,he, jaså du tjuvbloggar på jobbet. Vilken helg du verkar ha haft, hoppas allt gått bra. Ha de!

    SvaraRadera
  4. ...nä tjuvbloggat på jobbet har jag inte "vågat" mig på ännu...kul att du kommit igång "igen":)

    kramis

    SvaraRadera
  5. Då det bara är jag och Lorentz kvar så "vågar" man det mesta :-D!

    SvaraRadera