måndag 18 januari 2010

Sorry...

...kameran är fortfarande borta :(.
Har väl i och för sig inte letat ihjäl mig men ändå! Hur kan den bara försvinna?!?

Funderar på att börja om med linedancen......
I FLERA år dansade jag, både som instruktör, dansare och tävlande, men slutade för ett tag sedan då skiftgång och kvällskurser inte riktigt går hand i hand. Dessutom skulle vi ju, vad vi trodde, iväg och hämta barn....
Men nu när jag bara jobbar dagtid (har blivit kontorsråtta) så skulle det ju passa alldeles utmärkt att börja om igen :). Dessutom är kursen jag i så fall tänkt gå på tordagkvällar där jag i dagsläget inte har något för mig!
Synd bara att det blir en jävla massa körning :(. Redan nu blir det 18mil "extra" varje vecka för träning. Plussa då på 7mil till om jag beslutar mig för linedancen!

Är också sugen att på söndagar gå på step-up/afro power dance som är nere på samhället :). Var på väg att fara igår men glömde totalt bort tiden!

Blir det så att jag hakar på båda så ser "träningsschemat ut som följer:
Måndag: Vattengympa 19.30-20.15 + Vattenworkout 20.15-21.00
Tisdag: Ledig
Onsdag: Vattengympa 19.30-20.15
Torsdag: Linedance 19.00-20.30
Fredag: Ledig
Lördag: Vattengympa 9.00-9.45
Söndag: Step-up/afro 19.00-20.00

3 kommentarer:

  1. Förstår att du är för upptagen med att leta efter kameran, men man är ju nyfiken i en strut och lovat är lovat.

    SvaraRadera
  2. Haha håller med ovan:)

    DU är så otroligt duktig med alla motionspass du kör. Blir riktigt impad av dig, hur du orkar. Motion är inte min starka sida direkt och motivationen nere på noll.

    Hoppas på bilder snart

    KRAM Teres

    SvaraRadera
  3. Oj, vad duktig du är. Du har ju energi så det räcker och blir över. Å så är jag såååå nyfiken på köket.

    SvaraRadera