fredag 18 juni 2010

En lillebror :)

Stort GRATTIS till Marie och Jonas som igår fick det magiska samtalet :).
En liten kille på 2år finns och väntar på dem i Bolivia! Så himla härligt!!!!
Hoppas dom får åka SNART så vi får lite resedagbok att läsa ;).

Det kom även ett barnbesked i tisdags från Santa Cruz i Bolivia...2 på 3dar!!!!!!!!!! GRATTIS Teres och Danne till första platsen :D:
Är det den berömda ketchup-effekten som kommit igång? Får liiiite ont i magen av att det faktiskt kan vara dax för SAMTALET snart :P.

Man kan ju tycka att jag ska vara beredd på det nu efter dessa år, men så nervös jag är nu har jag nog aldrig varit :).

5 kommentarer:

  1. Det är säkert något på gång för er med:)Förstår att det är pirrigt!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det ringer snart hos er!
    Det är spännande att följa så här på avstånd...
    Och - vilken nyhet du kommer med innan den kommit på lillebrors föräldrars blogg-sida!(för inte missuppfattade jag allt nu?)

    Underbart!

    SvaraRadera
  3. Jag lovar, man kommer aldrig bli förberedd på detta stora. Det går inte. Det är FÖR stort att ta in.

    Men jag njuter. Och sippar in lite mer för varje dag. Snart Lisa, snart!!! :D

    SvaraRadera
  4. Gaaaah... förvirrad hönshjärna är jag.. *skrattar* Glömde ju TACKA så jättemycket för gratulationerna!! :D

    TACK! <3

    SvaraRadera