fredag 30 juli 2010

This means war :)!!!!!


Igår när jag kom hem från jobbet möttes jag av denns syn......:)
Vi har länge haft ett internt skämt med makens brors familj, där man nångång ibland skojar till det så här. Det har varit allt ifrån gräsklippare på bron, hopknutna cyklar, snögubbe på bron mm mm. Allt som ligger/står på gården ligger löst när ett sånt här "prank" ska knåpas ihop.
Nu är det då så att det varit väldigt lugnt läääänge och senast var det också vi som råkade ut för det. Så nu planerar vi ett riktigt Pay Back Prank :D
När de minst anar det kommer det att hända....måste bara tänka ut det ultimata först!
Förrövarna avslöjade sig förresten helt själva då de kom förbi på kvällen och undrade "om det hänt något speciellt idag?!?":).
Fortsättning följer ;)

1 kommentar:

  1. TACK SÅ JÄTTEMYCKET LISA!!!
    för boken, det var verkligen jättesnällt av dig. Jag hade ju ändå tänkt köpa den boken och nu slapp jag ju det! =)
    Så nu har jag å läsa i helgen!
    Ha det bra och lycka till! Kramar

    SvaraRadera