fredag 29 augusti 2008

Dikt...

Jag hittade denna vackra dikt i en presentation på familjeliv:

Till mitt framtida adoptivbarn:
"Inte en droppe av mitt blod flyter i dig.
Inte en gen i Din kropp kommer från mig.
Men som ett mirakel hör vi ihop.
Jag med dig. Du med mig
Minns, min kära, detta:
Du växte inte i min mage,
Utan i mitt hjärta."
Den kändes så fin och så rätt!!!
I alla fall så väntar After Work ikväll med härliga vänner och bekanta från jobbet :-D. Ska bli riktigt kul! Jag upptäckte att presentkortet jag fick på Makeup Store när jag fyllde år går ut nu i slutet av månaden... MEN jag hade så tur att de hade tid med mig idag, så jag ska bli härligt uppiffad innan festen. Aldrig fel att slippa göra det själv ;-)

2 kommentarer:

  1. Vilken fin dikt, verkligen!
    Hittade hit via Karina.
    Ha det bra!

    SvaraRadera