måndag 25 augusti 2008

Idag ringde väckarn´ tidigt...

...närmare bestämt kl 03.15! Det var ju dax för årets första jaktdag :-D. Nu skulle det skjutas fåglar!!! Jag och min far smög kilometer efter kilometer från ett vattenhål till nästa i hopp om att Cookie antingen skulle stöta upp någon skogsfågel eller markera någon fågel på vattnet. Men tror ni det fanns någon "villig" liten j**el??? NOPE! Inte en enda... Inte ens ett litet skrik eller nåt! Men det är bara att ta nya tag och fara ut någon annan morgon.

Vi fick i alla fall med oss en keps full med kantareller hem :-)

2 kommentarer:

  1. Mmmm, mums med kantareller. Jag åt kantarellsallad häromdagen.

    Förresten, när kommer de efterlängtade bilderna på nya sovrummet???? Är ju nyfiken av mig ja.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, glömde bara säga en sak.

    JAG VAR PÅ IKEA IDAG!!!!!!!

    SvaraRadera