tisdag 3 februari 2009

Jag överlevde:-D!!!!

Jajjemen...helgen avklarades ganska smärtfritt!
Det blev väl lite bråk mellan barnen när blodsockret var som lägst men det fixades med middag och lördagsgodis.

På det hela taget hade jag en kanon helg! Bilen (och förare) kom helskinnade hem från Sundsvall så nu kör jag en svart metallic Opel Vectra -05 :-D. And I love it!!!! Jag som hade sånna "skuffkrav" har nu en hel ocean där bak i bilen....
Jag var bara tvungen att test lasta barnvagnen för att se hur mycket utrymme hundarna kommer att få. Blev uppriktigt paff när jag såg att inte fullt halva skuffen fanns kvar!!! De kommer då inte att behöva trängas.


Jag har blivit utmanad av Pia som tycker att jag ska går in i min bildmapp, leta reda på fjärde kortet i fjärde mappen och visa det här i bloggen... Sagt och gjort! Till hennes fasa kommer hon att se att detta kort är på just hon och mig, taget på en SUPERKUL afterwork :-D


Fanns en hel del roliga kort i den mappen faktiskt...även den obligatoriska...fast det var inte kaniner den gången ;-). Ni som brukar vara med förstår nog vad jag menar!

Jag passar på att skicka utmaningen vidare till Teres, Sofia och Cissi.

5 kommentarer:

  1. Ahhh, jag slipper. Jag har bara tre mappar i min nya dator... OSIS:))

    SvaraRadera
  2. hehe, fin bild, jag förstår precis...

    SvaraRadera
  3. pia ser ut att vara i topptrim hehe, det verkar ha blivit en trend med öronpussar ;)

    SvaraRadera
  4. Nu har jag gjort utmaningen. Snygga ni blev på bild:)

    SvaraRadera
  5. Jag förstår att pia skickade oss hit!!

    SvaraRadera