onsdag 11 mars 2009

Bakat....

Igår tog jag mig i kragen och började baka inför makens andra 30-års kalas på lördag...
1 långpanna med morotskaka, 1 långpanna med Toscakaka och 2st limpor blev kvällens skörd :-D
SHIT vad slut jag var sen! Kan inte den här skiten lämna mig snart?!?!?!

Nu är det "bara" Havreflarn och chokladbollar + MASSA pajer kvar att fixa innan lördag!
När det är kalas med Löfroths´är det verkligen på riktigt! BÅDE fika och middag :-). Kul när man väl kommer så långt men mycket att stå i före...

Ikväll var jag bjuden på "sy-junta" men tyvärr känns det inte som att det blir nån för min del....ikväll i alla fall......SEN när jag är fit for fight kommer jag att vara där!

1 kommentar:

  1. Så duktig du är trotts din förkylning.

    Jag är ingen bullmamma, jag köper oftast allt färdigt.

    Får lätt lite panik innan jag vet att jag lyckats få till smak och utseende när jag själv skall fixa mat och bak. Lättare att köpa och bara servera.

    Dig skulle man haft som granne och lagt in beställning hos :-)

    Krya på dig
    mamman

    SvaraRadera