tisdag 10 mars 2009

Livstecken

Jo, jag lever faktiskt. Har bara inte orkat blogga senaste dagarna...
Jag blir verkligen inte av med förkylningen!

Hade feber framtill lördag och kände mig faktiskt riktigt bra på söndan.
Då "klanen" bestämt sig att ALLA skulle spendera dagen i Bygdsiljumsbacken så hakade jag på. Kul, tänkte jag, att träffa lite folk:-D.
MEN det snålblåste, var svinkallt, flirade i snö och var mulet HELA dan!!!!
Då jag kände att jag inte hade fått tillbaka nån ork så åkte jag aldrig utan spenderade hela dagen i barnbacken med Alva = blev kall ända in i märgen!
Så kvällens aktiviteter var liggandes under en filt i soffan drickandes te ;-).

Sen igår kom hostan :-(. Jobbig hosta som rosslar från bröstet! Och inte orkar jag något heller...var helt kallsvettig efter jobbet ! Orkar inte mera snart. När ska jag få vara frisk?!?
Hade ju sett fram emot vattenworkouten igår men då man blir helt slut av att gå med hundarna till och från postlådan ska man nog hålla sig i stillhet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar