fredag 20 mars 2009

Bara timmar kvar...

Ja, nu är det bara några timmar kvar till jag kan hämta Ante på jobbet och ÅKA TILL FJÄLLEN!!!!!! Jag längtar så det nästan gör ont. Det ska bli så otroligt skönt!
Att sen vädret verkar ska vara på vår sida gör ju inte saken nå sämre :-D.
Enligt yr.no kommer vi ha -8 och sol/moln hela veckan. Helt perfekt!!!!!
Kanske det blir en liten solbränna då :-).

Igår bestämde jag mig för att faktiskt ta semester i 2 veckor i sommar! Hur ska det kännas ;-)? UNDERBART!!! Skönt även att fortsätta spara semesterdar till resan med stort R... Nu har jag så att jag täcker hela vistelsen i Bolivia plus några veckor när vi kommit hem:-).

Om jag inte lyckas få nån mottagning så jag kan mobilblogga så ska ni ha en trrevlig vecka! Själv kommer jag garanterat att ha det. Åker hem nån gång nästa helg!

KRAM

1 kommentar:

  1. Ha en underbar avkopplande vecka med maken.

    mamman

    SvaraRadera