onsdag 21 april 2010

AJ...

Kan meddela att armarna gör ondare än nånsin förut....eller snarare muskelfästen!
Jag vet just nu vars musklerna till Biceps, triceps, axlar, nacke och bröst är fästa :D.
Fast det är ju som skönt ändå med träningsvärk. Det blir ett kvitto på att man ändå gjort något. Blir spännande att försöka ta sig genom vattenworkouten ikväll med tanke på hur det kändes i måndags ;).
Tänk att det skulle få sånna följder att slå med ett träsvärd i luften :)!

GRATTIS idag till världens bästa Teres <3

3 kommentarer:

  1. TACK!!!

    Men herregud va dåligt samvete jag får när jag läser hur mkt du tränar människa. Jag är så IMPAD!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hur lång tid kan det tänkas ta innan ni får resebesked? Jag längtar att få se när du meddelar att ni snart får åka. Verkligen!

    Kram Kix

    SvaraRadera
  3. Ja du Kix....vi har inte ens fått barnbesked än ;).
    Men jag LOVAR att när det kommer så står det här ganska direkt :)!!!

    SvaraRadera