torsdag 22 april 2010

Uppsving...

För några dagar sedan satt jag in en besöksräknare här i bloggen. Mest på skoj för att veta om det ens är nån som läser ;). Nu har jag haft ett snitt på 60 besökare per dag :)!!!
Å jag som trodde att jag hade några få som kikade in nångång ibland....

Uppsvinget kan ju bero på länkning från ett inlägg av mamman där hon på sin blogg berättar att något UNDERBART hänt mig och Grodis. Tack för det ;).
Det är ju alltid roligare att skriva då man vet att det över huvud taget är nån som läser det skrivs :)!

Ni är mer än välkomna att lämna kommentarer ;)...

4 kommentarer:

  1. Jag läser och väntar med spänning på ert stora samtal! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag är en av dem! :) Fast det visste du ju redan! Kram Kix

    SvaraRadera
  3. O så är ju jag här inne minst en gång om dagen.

    SvaraRadera
  4. hej! Jag följer ju din blogg med spänning!
    (fd. thewaytoachild) jag kommer snart låsa bloggen, så vill du fortsätta läsa, maila mig!

    SvaraRadera