måndag 19 april 2010

Forza

Måndag igen........och ingen aning om var denna helg tagit vägen. Av nån anledning har den passerat i nån sorts lyckrus :).
Vi har svårt att greppa att det verkligen kan vara dax nu! Att lill*n finns i Bolivia och väntar på oss...att h*n faktiskt FINNS!!!
Är det en pojke eller flicka? Undra hur gammal h*n är?! Hur länge ska vi måsta vänta? Kommer vi att få detta barn som håller på att utredas till oss??? Dessa frågor har flygit runt i våra huvuden och det är inte mycket annat vi pratat med varandra om på hela helgen :)! Förutom det här med namn förstås ;).
Maja (som "arbetsnamnet" är/varit) måste ju få ett namn! Blir det en Maja eller Tuva eller Hannah eller Meya eller Alvina eller Nanny eller Miranda eller Olle eller Eli eller..... Ja detta kan hålla på hur länge som helst :D! Vårt största problem är att vi inte kommer på några bra pojknamn och bara sprutar ut flicknamn.
Fast rätt som det är så har ju lill*n det mest fantastiska namnet redan!
Nästa problem är all planering! Lisa som ALLTID ska ha kontrollen har lyckats tappa den nånstans på vägen under denna adoption :). VET att vi borde ta tag i alla packlistor/att göra listor/tänka på listor mm men när jag sätter mig med dom så kommer jag inte på något :S. Det låser sig totalt!!! Tur att det finns andras listor att tjuvkika på ;). Jag har lagt fram dom på bordet nu så kommer jag på något när jag går förbi så är det lätt att bara fylla på i farten...

På tal om något annat så var jag iväg på ett pass Forza igår kväll. 1 timmes samuraj träning med träsvärd :). Riktigt roligt och jobbigt! Kan meddela att armarna kändes redan igår kväll och det känns inte mindre idag ;). Kommer absolut fara igen nästa söndag och köra ett pass till!

3 kommentarer:

  1. Hihihi, sitter och fnissar för mig själv åt listorna. Jag sa ju att det skulle bli hjrnsläpp när det är dags. TUR att ni har lite redan.

    Killnamn är ju mycket lättare än tjejnamn (men det verkar vi vara ensam om). Vi har ju en självklar favorit sen flera år tillbaka.... ELLIOT.
    Nu har även Danne kommit på att ELIS är fint, det som har ratade tidigare. Sen älskar jag ANGELO och kan bli aktuellt som ett andra eller tredje namn.

    Tjejnamn har jag Sally, men Danne är inte lika säker på det. Han är lite mer inne på Emilia och Milla.

    Vi får väl se vart detta slutar...

    Nu väntar vi med spänning på uppdatering hos er

    KRAMAR i massor

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte vad jag i dagsläget hade gjort utan dina listor :)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Det är ju helt otroligt roligt att ni snart är i Bolivia och hämtar er h*n. Fantastiskt! Jag blir så varm i hjärtat och det samlas tårar i ögonen, kommer jag någonsin få vara i din sits?

    SvaraRadera