fredag 16 april 2010

Vilken start på helgen!

Shit säger jag bara!!!!!

Vi har varit några som tagit kontakt med BFA och ifrågasatt den knapra informationen vi fått på senaste tiden .... De har sedan länge gått ut med att det är 4 barnbesked på väg till sverige men inget händer....ingen information eller nåt!
Så idag damp det idag ner ett nyhetsbrev i mailboxen där bla detta fanns att läsa:


Fyra barn har varit på gång under en längre tid. Hur lång tid det är kvar tills barnbesked vet varken BFA eller Vicky. Tre av dessa barn som är under process finns i domstol 1 Santa Cruz. Det fjärde barnet som också är under process finns i domstol 2 i Santa Cruz. Enligt Vicky är även ett barn under process i domstol 3 i Santa Cruz samt ett barn i domstol 2 i La Paz. Detta är det vi vet idag.

I domstol 2 i La Paz är ju vi 1:a..............................vad säger man?!? Svårt att begripa och förstå hur nära det nu äntligen är!!!!! Det är ju ändå inte omöjligt att det drar ut på tiden men vi har ju nu ändå fått en bekräftelse att de jobbar med just vår akt i Bolivia ...att den inte bara ligger i nån hög och samlar damm liksom :)

Näe, det här är helt sanslöst :D. Kan inte greppa det! Marie och Jonas i domstol 1 i Santa Cruz 3:e plats har ett barn som utreds till dem....Teres och Danne i domstol 2 i Santa Cruz plats 2 hoppar ner på första plats :D! Åsså vi då :S

Lite komiskt ändå att jag och Magnus idag pratade om att han gärna fick sjunga/spela på lill*ns dop sen när det blir dax :)! Berättade att jag inte kan höra Sonja Aldéns Här står jag utan att det kommer en tår eller två pga texten. Bara att börja öva nu Mange ;P

Ensam hemma är jag dessutom ikväll, men jag firar med hemmagjord pizza och Portello ;)...sen lär det väl bli lite tid på msn ;)


4 kommentarer:

  1. UNDERBART!!!

    Hoppas nu att det går fort och att alla som ska åka snart skriver dagbok så vi här hemma får något tidsfördriv medans vi fortsätter att vänta. Tänk att de håller på med just er akt och jag hoppas att ni slipper komplettera er ansökan nu.

    Nu har ni två fått underbara besked till helgen och jag hoppas att jag kommer att få mitt underbara besked nästa vecka... jobbet.

    Vi hörs ikväll på msn tjejen

    KRAMAR i massor

    SvaraRadera
  2. Här kommer en till, utifall du har lite tårar kvar;)

    http://www.youtube.com/watch?v=0ltAGuuru7Q

    SvaraRadera
  3. Fantastiska, underbara nyheter vi fick igår!! Vi är omtumlade och chockade här hemma... försiktigt släpper jag fram lyckan inom mig, men i små portioner... Så mycket känslor! GRATTIS till er! GRATTIS till OSS alla!

    Nu hoppas vi att det inte dröjer allt för länge innan vi får veta vilka våra små ÄR!

    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Sanslöst Underbart
    Det är snart inom räck håll. vi håller tummarna för att det kommer ett bb snart, mycket snart.
    Det är ju på gång.
    Kram

    SvaraRadera