torsdag 4 september 2008

???

Igår kväll satt jag som klistrad framför säsongstarten av Idol!!! Tänk att det finns så många som verkligen TROR att de kan sjunga....och bra dessutom :-D
Aldrig i livet skulle jag få för mig att gå in frivilligt till juryn och göra bort mig inför hela svenska befolkningen. Det skulle ju inte direkt gå obemärkt förbi ;-). Men sen finns det ju dom som är så jävulskt duktiga oxå! Ryser fortfarande när jag tänker på den sista tjejen...hon som var bartender...hon var ju i en klass för sig!

I en reklampaus slog Ante över till Mythbusters på Discovery och vi trodde inte våra ögon!!!! De skulle testa om det verkligen var möjligt att fastna med tungan mot metall!!!!!!!!! Om det var en myt alltså.
Jag säger bara Been There, Done That! MÅNGA gånger ;-D. Man lär(de) sig liksom aldrig... Jag tror att så gott som varenda unge här uppe nångång frusit fast i nånting!
Själv har jag lyckats med lyktstolpar, vår gamla postlåda, min gamla skolas trappräcke (satt nog fast minst en unge per dag där) och hör och häpna på en Pigelin :-). JA, glassen! Och det var kanske "bara" 10 år sedan... Så även i de övre tonåren kan man åka dit :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar