torsdag 25 september 2008

Veckans tema...


...är barnslig!
Kunde för mitt liv inte komma på vad jag skulle hitta på!!! MEN igår när jag (som vanligt) var ute och gick med hundarna i skogen så kom jag på det:)!
Vår runda börjar på en upptrampad häst/trav stig och varje gång går man genom denna "tunnel" som bildats. Både jag och Ante tycker att den är lite sagolik då den är så pass lång...
Kvällen vi var ute med Tilda och Johannes så gick vi även då genom tunneln och Ante började hitta på att "Snusmumriken" och "Snorkråkan" höll till där:D.
OJ, vad det tog fart!!! Tillslut var de tre (barn) som hade hittat på en riktigt lång saga. Tror minsan att "Kardemumma" också fanns med på ett hörn, men han/hon bodde under någon stor sten i början av skogen :P...
Det är då inget fel på fantasin och barnasinnet är väl intakt (både hos stora och små;)

1 kommentar:

  1. Vilken mysig skogs"väg"! Man kan verkligen hitta på många historier med dom små. Ha en bra helg!

    SvaraRadera