onsdag 17 september 2008

Kurragömma

Idag har jag känt mig som barn på nytt!
Tilda och Johannes kom förbi direkt efter Fritids idag för att gå ut med hundarna. Då maten just var klar så passade de på att äta hos oss, så att vi kunde gå ut i skogen allihop :-D. Gu, så kul vi hade!!! Tänk att det behövs så lite för att ha roligt...
Vi lekte kurragömma, klättrade i sandgropen mm. Älskar verkligen när de kommer förbi och sånna här spontan promenader blir av!
Vi måste nog kidnappa dem någon helg inom en snar framtid!!!
Jag lyckades föreviga kvällen med lite mobil bilder:

Tilda & Johannes
Skulle bli ett gruppfoto men Ante rymndes inte :-)
Tilda skulle prova stavhopp med ett par torra kvistar...gick inte så bra.
Johannes gjorde ALLT för att det skulle synnas när han kastade löv. Gick så där!!!
Ante passade på att få sig en kram :-D. Allt för att få va med på bild...

2 kommentarer:

  1. Söta som socker alla fyra:)

    SvaraRadera
  2. Åhh, va mysigt det ser ut.
    Själv åkte jag med mina två gudbarn på 3årsgympa och fick upp flåset. Kul med de små.

    Har du klippt och färgat håret förresten. Såå snyggt det var...

    Kram

    SvaraRadera