torsdag 18 september 2008

Mera fynd...


Jäklar vad jag gör fynd i mobilen:). Tänk att det även fanns en så här snygg bild gömd i en mapp... Den som söker han finner verkligen!
För en stund sedan blev jag klar med kladdkakan jag lovat baka till morgondagens surströmmingsfest med jobbet. MEN just när jag hällt över fudgen kom jag på att en kille just fått veta att han inte tål mjölk!!!
SHIT, vad gör jag nu? hann jag tänka. Den innehåller ju både det ena och det andra från ko-riket. Vill ju inte att han ska må dåligt... Drog iväg ett sms till Pia om min tabbe och fick ett lugnande svar tillbaka:). Killen i fråga jobbar samma skift som henne och hade sagt att han åt piller mot "magknipet".
SKÖNT! Då behöver jag ju inte känna mig helt bortgjord...:).

2 kommentarer:

  1. ja det verkar finnas piller mot det mesta;) blir skoj imorgon:)
    men det var andra bullar förr när pia å karrekarra va festfixare;)

    KRAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. hehe...tack för den( ang. pias kommentar) Supersnygg bild! Ha så kul ikväll!

    SvaraRadera