tisdag 16 september 2008

SÅ trött

Jag vet inte riktigt vad det är men på senare tid har jag varit så olidligt trött...
Känns som att jag skulle kunna sova bort hela dagar om jag själv fick välja! Nå fel är det ju när man nobbar en fest för att stanna hemma och sova ;-).
Beror säkert på den här jävla förkylningen som vägrar att bryta ut. Jag har gått och haft svinont i halsen i tre veckor snart men det blir liksom inget mer av det. Det tär ju lite på krafterna bara det!
I morse letade jag i alla fall upp järntabletter jag fått av blodbussen och startade frukosten med två st. Nu hoppas jag på resultat...i alla fall med orken!

Igår kväll var det i alla fall vattenworkout och idag har jag fått en föraning om att det i alla fall finns (små) muskler i låren ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar