fredag 5 september 2008

Undra om man klassas som storkund :-D

Igår när jag kom hem från jobbet väntade nyaste Stof och stil på mig i brevlådan. YEAY! Helgen är räddad :-D. Dessutom hade de skickat TRE kataloger! Undrar som sagt om man gått och blivit storkund, hihihi.
Pia hade i och för sig förvarnat om att de skulle dyka upp... Det pep nämligen till i fickan igår på lunchen, och i meddelandet "hotade" hon med lång-lunch för att nya katalogen kommit :-D.
Men jag förstår henne. Själv kunde jag inte sluta bläddra! Det finns så mycket snyggt! För att inte tala om alla jultyger!!! Snart måste vi nog utöka julmånaden för att man ska hinna använda allt snyggt ;-), eller hur?!?

Igår kväll var jag, syrran och Pia på Pilates och OJ vad det känns i kroppen idag... Träningsvärken smyger sig på mer och mer. I morse kändes det rätt ok men NU! Skulle stäcka mig och fick då veta att jag hade magmuskler och när jag hostade nyss gjorde det ont i armarna :-D. Snart börjar väl rumpan göra sig påmind också...Man kan ju börja undra hur man är skapt!

Ikväll väntar palt kok med syrran och en goood (palt) middag med hela familjen!

2 kommentarer:

  1. alltså det är nog nå´fel på min rumpa eller så är jag vältränad;) det känns fortfarande inget just där...men magen...ajajajajaaaj!!!!

    SvaraRadera
  2. Antar du den lätta utmaningen på min blogg?

    SvaraRadera