lördag 7 februari 2009

Men SNÄLLA!!!!

Vad fan! Jag blir så förbannad... Har just sett melodifestivalen.
Först och främst var det ju så värdelösa låtar. De enda som var något var väl Alcazar och Nina Söderqvist. Förstod inte ens hur man skulle få ut 4 (5) låtar utav det där.
För det andra så går inte Nina ens vidare till andra chansen!!!!!!!!! Den enda låt jag skulle kunna tänka mig att ha i min mp3/bil! Vars är världen på väg???

Tur att helgen började bra i alla fall!
Igår hade Tilda och Alva bjudit in sig till oss på surströmming... ÅH, så gott det var!
Det är även så kul att se tjejerna, 10 & 3 år gamla, fullkomligen trycka i sig fisken :-D.
Alva tycker oftast det går för sakta att få sig en klämma så det slutar med att hon äter fisken som den är, helt utan tillbehör! Nog för att jag också tycker det är gott men jag har långt kvar innan jag är i hennes liga ;-)

3 kommentarer:

  1. Men shit! Så unga och äter "suringar", det var bra gjort det. Brorsans äldsta (7år) sitter och trycker i sig en burk med sill han med, det tycker jag är bra gjort:))

    Skrämmande om melodifestivalen. Men vad tyckte ni om programledaren???

    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst var det bedrövligt ! melodifestivalen alltså.! Hoppas nästa helg blir bättre, då ska jag själv gå, då den kommer till staaan! Och programledaren!!!! Blääh!
    Härligt kort på dej och Pia förresten;)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. ...ja inte röstade då jag på nina inte...men jag vet att det är din typ av musik;)
    Jag gillade Alcazar å Emilia, resten var skit!;)

    SvaraRadera