fredag 6 februari 2009

R I P älskade Skårpan

2000-03-06 - 2009-02-04

Igår slogs vi av nyheten att älskade Skårpan "Beeline Summer Time Scene", våra tjejers kloka mor, inte fanns med oss längre ;-(. Efter en tids sjukdom togs beslutet att hon inte skulle behöva lida längre!

Denna underbara tik hade en stor personlighet och sprallighet genom hela livet som gjort att hon har satt sig i hjärtat för evigt. Vi såg fort var Cookie fått sin vattenpassion och lugn och Polly sitt milda uttryck och kärlek till skogen:-D. De är verkligen mammas flickor!

Detta påminner oss om att vi verkligen bara har våra älskade tjejer till låns och bävan är stor inför den dan vi kommer att måsta ta farväl till nån av dem!!!

Det har kommit många tårar och vi lider verkligen med Dick & Agnetha med familj och Kicki & Ulf.

2 kommentarer:

  1. Fy! Jag förstår er.
    När vår pumba (S.Bernhard) somnade in efter endast 1 år på jorden av sjukdom så brakade helvetet löst för mig. Jag gråter fortfarande när jag ser honom på kort och tänker på honom. Ändå släpptes en enorm sten från hjärtat när han fick somna in och slippa lida. Jag måste tänka så när jag går under ibland. Vi har tyvärr inte orkat och troligen inte kommer orka skaffa en ny hund trots att det nu gått över 4 år sedan det hände. Jag trodde aldrig att det skulle ta så hårt.

    Ha en trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Mä, varför blev jag anonym ovan?
    Jaja det är iaf jag som skrivit:))

    SvaraRadera