torsdag 26 augusti 2010

...

Detta måste vara längsta veckan någonsin......eller på länge i alla fall!
Sedan igår mitt på dagen har det känts som att det skulle vara fredag men ICKET. En dag är det kvar också innan det verkligen är helg!!! Jag vill ha helg NU :(.

Förkylningen jag drogs med före semestern är tillbaka och jag tror att den kan ha med saken att göra också. VARFÖR ska jag bli tät i bihålorna så fort minsta lilla förkylning kommer smygande?!? Så har det varit ända sedan jag för ett par år sedan drog på mig en bihåleinflammation :(. Inte så att jag blir snorig och så utan bara tät!

Äh.....bara att ta sig i kragen och fokusera på SISTA VARVET som ska målas i systugan ikväll :D! Sen är det bara att hämta mattan på färghallen. Yeay :D!!! Åååå det kommer att bli så himla bra jämfört med hur det var förut.
Jag har dessutom börjat måla en gammal soffa jag har haft ståendes där. I ett sista försök att rädda vårat förhållande till varandra ska jag kolla om det går att leva med den om den är vit...eller svart. Går det inte åker den ut :)!

2 kommentarer:

  1. Åhhhh, läser jag verkligen rätt??? Ska du måla den fina kökssoffan som du var så less på? YES!

    Kommer bli så sjukt snygg så du kommer inte att vilja släppa den

    Kram

    P.S. Har ni ingen kamera så långt uppe i landet D.S.

    SvaraRadera
  2. Låter toppen med svart soffa! Svart är ju så inne så det kan väl inte bli fel. Kär på nytt blir du säkert!

    SvaraRadera