fredag 20 augusti 2010

Ont i magen....

....efter gårdagens barnbesked från samma stad som vi väntar ifrån :)
Nu jäklar KAN det vara nära!!!!
Numera är vi bara två familjer kvar som väntar i La Paz....dock i olika domstolar...
SAMTALET kan vara nära nu. Nånstans långt inne kan jag känna att det skulle vara så himla kul att få åka ner samtidigt som nån annan familj befinner sig där. För sällskapets skull :).

Ända sendan det plingade i mobilen igår kväll med meddelandet att det kommit ett barnbesked har det funnits en pirrig värk i magen och ett fånleende på läpparna. Helt sjukt att känna så när det inte ens är vi det gäller. Hur kommer det då att kännas då mobilen/telefonen ringer och BFA-A:s nummer syns i rutan :)?

Kommer jag (om det är mig de ringer) att överhuvudtaget kunna få fram något vettigt att säga? Kommer jag ens komma ihåg att anteckna det som sägs?
Kommer jag att sitta på kontoret på jobbet och bara storgråta så ALLA får veta vad som hänt innan alla kära fått veta något?

Shit säger jag bara.........det här är ju helt sjukt :)!

6 kommentarer:

  1. JA, det är helt sjukt. Jag har också ont i magen trots att det är fel stad för oss. Hur ska inte du då känna, inte konstigt alls;)

    Tur att de är van på kontoret att det endera blir helt tyst i luren, börjar gråta, skrika eller helt enkelt pratar en massa tok. De lär ha roligt åt oss och vilken glädje de måste känna när de får ringa upp oss med de underbara nyheterna.

    Det är nog inte långt kvar nu

    KRAM

    SvaraRadera
  2. :D...jadu vännen!
    Tänk att det kommit fyra barnbesked på typ 8 veckor!!! En hel årsranson i vanliga fall :)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ojoj... nu har jag gåshud. Jag kan inte förstå hur ivrig du känner dig, men jag kan förstå att det är något såååå fantastiskt stort! Så underbart. Så efterlängtat. Och jag hoppas att det sprutar tårar ur dig när dom ringer....så dina kollegor får se vilken lycka du får vara med om!!!

    SvaraRadera
  4. Jag lovar dig att det kommer att bli otroligt stort men antagligen helt annorlunda än du tänkt dig ändå, inte din glädje, dina tårar utan mera plats o rum, det kan vara ganska galet faktiskt.

    Nu håller vi tummarna

    SvaraRadera
  5. ÅH vad spännande! Nu kan det vara riktigt nära!

    SvaraRadera
  6. Oj, oj, vad spännande!
    Ja det är helt sjukt! :-)
    Och helt underbart!

    SvaraRadera