tisdag 24 augusti 2010

En liten kicka

I helgen fick jag veta att familjen som nu fick sitt barnbesked fick en liten flicka på 1år och 7mån :).....åååå inte längtar jag mindre nu!

Av nån anledning har det senaste året/åren kommit pojkar från Santa Cruz och flickor från La Paz! Varför kan man ju undra?!? När jag kollat på kort från barnhemmet i La Paz ser jag nästan bara små söta flickor.......vad händer med pojkarna?!?
Vid något tillfälle har jag hört att flickorna får bo kvar på barnhemmet och hjälpa till när de blir äldre medans pojkarna börjar jobba i gruvorna :(. Men vars är de när de är riktigt små?!?

Med statistiken som facit kan jag meddela att det är VÄLDIGT lätt att börja fantisera och drömma om en liten söt kicka... Men vi måste vara beredda på att det KAN bli en liten kille också :)!

2 kommentarer:

  1. drömmer också om en flicka! Medan mannen drömmer om en kille!

    SvaraRadera
  2. Vi kör tvärtemot tänket här hemma då eftersom vi ska till Santa Cruz. Här blir det nog mopeder, lego och gubbar i alla former till D:s förtjusning

    SvaraRadera